tisdag 30 december 2008

Kanske lite för mycket...

Idag händer det en del, iallafall om man bor på melodislingan 8 i Vibble. Dagen inna nyårsafton och alla aktiviteter hopar sig. För min del så ska jag kanske göra ett julklappsbyte med min mammas kusin, gå på bio, äta middag hos Annen lite längre ner på gatan och på något sätt hinna förbereda inför morgondagens spelning.


Mina problem med julklappsbyten ligger fortfarande och gnager, särskiltl det där halsbandet som alla verkar tycka är helt okej och några rent av tycker att jag ska handla ett armband till det. Det är ganska roligt att alla har en mening om vad jag ska göra med det, utom jag. Aftonbladets bytartips hjälpte inte så mycket då det mest handlade om musik, filmer och spel. Men jag måste invända i Markus larssons första tips om Seal och hans album "Soul". Istället för att byta den så köper du bara till soulboxen. Seal är på något sätt en klassiker.

Och så kommer snart alla papparazi-fotografer till gatan då våran egna Mojje ska delta i "let's dance". De konstiga ljuden som kommit ifrån hans vedbod kanske har varit om annat än vedhuggning.

0 Kommentar(er):