tisdag 30 december 2008

Blogga med word

Nu så ska jag testa en ny liten sak här, jag ska blogga med "word". Och då menar jag inte "word" som i ord, för det gör jag i stort sett alltid. Utan med "Windows office word 2007". Och om ni kan se det här uppe på bloggen så betyder det att jag har lyckats. Det är nästan värt en klapp på axeln och massor av lovord.


Foto:Microsoft

Och mitt upplägg inför morgondagen som jag tjatar om hela tiden är i stort sett färdigt, under skivspelningen så ska jag börja jobba mig igenom sjuttio- åttio- och nittiotalet samt schlager och min exstasblandning som avslutas med Lena Philipssons "Delirium". Mitt i planeringen så dök mammas kusin Linda upp med julklappar, ett litet frågesportsspel för resor och boken "Eragon" fick jag såhär på den näst sista dagen av 2008. Eftersom jag sett filmen så vet jag vad det handlar om, ungefär. Tror det är någon pojke som på något sätt förs samman av ödet med en drake och sedan så är de utvalda att bekämpa mörkret och den onda lorden av någonting. Fantasy när den är som bäst?

Om en liten stund så ska jag iväg och se "Madagaskar 2", barnet inom väcks och jag bara längtar efter att få smocka i sig popcorn och skatta hysteriskt åt en "Pixar"-film. Apropå film, visste ni att Blondinbella inte gillar filmen "The day earth stood still". Hon totalt dissar det klassiska miljöhotet gör hela filmen till det konstverk det faktiskt är handlingsmässigt.

0 Kommentar(er):