onsdag 24 december 2008

God jul!


Nu är alla klappar öppnade, det finns inga fler ess att spela, korten är lagda på bordet bla bla bla... Mina tvivel som jag hade imrose är faktiskt helt borta, det blev bättre än jag hade föväntat mig i både stämning och paketväg. Då det varit tre tillfällen då det delats ut paket och mycket tajtare schema så behövde man aldrig riktigt vänta, det bara hände.


Lite snabb genomgång av mina julklappar så bestod de av kläder ifrån topmen, varvat med sammanlagt sex skivor (Hälften kommer när julhelgen är över) av bland annat The tough alliance och No doubt. Orientaliska teglas, en så där fiffig väckarklocka med lampa och nya högtalare till datorn. Jag blev positivt överraskad och fick i stort sett det jag ville ha.

Kalle anka var bra som vanligt och skumtomtarna var lika skumma som vanligt. Lasse duger som julvärd men det kändes lite fånigt med ljuständandet. självklart hoppas ni som läser den här bloggen får en fortsatt god jul så får vi jämföra våra presenter någon dag.

0 Kommentar(er):