söndag 21 december 2008

Jag kommer sakna mitt sömnpiller...

Mina inlägg som brukar skrivas runt midnatt brukar inte bli särkillt bra av någon anledning. Men trots det så fortsätter jag av en anledning. Att allting har en anledning är väl självklart, jag råkar dock inte veta anledningen just nu.


Under kvällen som gått så har jag sett på "Blades of glory", en film som min mamas kusin sett om och om igen. Jag vet inte om jag gillade den. Sex går alltid hem på film, och fjantiga killar med, men var den så värst briljant? Om det någonsin blir en uppföljare så tar jag hellre och sätter på en gammal disneyklassiker. Förutom det så har jag spelat musik för skrikande lågstadiebarn, lite roligt eftersom dem är riktigt mysiga och säger så självklara saker. Samtidigt så är de högljudda och kan verkligen gå en på nerverna.

Annars så har årets sömnpiller "Dansbandskampen" fått ett slut, riktigt tråkigt eftersom jag brukar läsa senaste nytt om tävlingen innan jag går och lägger mig. Jag ska inte säga något, men att Larz-Kristerz vann kanske inte var det bästa, vi ville ju ha den självklara segern vi är vana vid. Allvarligt talat så är det enda jag gillat med den här tävlingen namnet på de fyndiga bandet "CC & Lee". Sissi och Li helt enkelt!           

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Dansbandskampen har ju varit jätteroligt!
Jannes, Shake å Scotts har varit bäst, men vi vet ju alla att det ändå är tvåan som tar hem allt!