fredag 28 november 2008

Robin Houston, we got a problem!


Foto: Tm_10001

Problemet heter Johan och har hela sveriges sms-elit på sin sida. Det kanske låter konstigt, men jag tror vi ska boka Johan till gotland redan nu.

Efter två dels ostadiga med underhållande framtädanden så har Johan lyckats driva ett fan till hysteri, "jag kan knappt andas" var väl vad de fick ur henne när de släpade upp henne på scen. Biljetter till en konsert på kongresshallen i visby med honom skulle sälja slut på fem röda skunder. Robin har på något sätt lyckats överglänsa allt och alla med sin cd-röst. Jag vill verkligen höra den nu. Kevin behöver jag inte ens kommentera och "Idol"s egna Gudryn Skyman Alice lät precis som Christina Aguilera med "Fighter" på repeat.

Tyvärr så känns det som Johan kan bli årets Andreas och kommer åka ut på juryns elaka val, Alice hänger väldigt löst trots sin mäktiga pondus och Robin har som jag skrev tidigare antalet hänga-löst-kvällar emot sig.
Kevin sitter väl säkert som vanligt, eller?

Sammanfattningsvis, vi hoppas på att Johan åker, fruktar Alice hemfärd men ser Robin missa en corvette.

0 Kommentar(er):