lördag 29 november 2008

Lärarna tar över

Finns det något bättre sätt att vara ledig på än ta en tur till sin gamla skola på julmarknad, träffade min kära lärare Annika och även Susanne Ahlén som vi hade i bild och NO. Väldigt psykologisk och bra som person.


Trots att jag fick köpt både mjuk pepparkaka, ett par vantar och en fin klocka till friggeboden så kunde jag gärna ha legat kvar och sovit någom timme till. Även när jag hade lämnat skolan och följde med på matshopparrunda så var affären "Willys" fullsmockad med lärare från min nuvarande skola. Kändes en aning konstigt att se så mågna lärare utanför skolan.

Utöver mina lärar-hallucinationer så åkte Johan äntligen ut ur "Idol", självklart ryktas det redan nu om ett punkalbum, ska bli intressant att se om vi uppfunnit en ny form av tortyr eller om cd-punk kanske kan locka fram något bra ur den magra vitblonda mjölbypojken.

0 Kommentar(er):