fredag 28 november 2008

Årets sexbudskap!

Sitter här hemma återigen, recensionerna av "Circus" regnar, men ni självklart kommer ihåg vart i Sverige ni hittade den först. 


Iallafall så finns det tydligen en och annan recensent som tydligen tycker om låten "If you seek amy" (Om man trollar lite med uttalet så kan man få fram årets mest simpla sexbudskap, kommentera när ni vet). Jag ska inte säga att de har fel, men jag kan inte förstå hur man kan tycka om resterna från "So what" i en halvtrasig mixer.

Och så är idolerna igång med gospel där våran Carola är med ikväll. Inget fel med det. Alice tänker stoppa tjejslakten och puttar förhoppningsvis ut Johan Palm, allt pekar mot det förutom antalet hänga-löst-kvällar som domineras av Robin B. Jag bjuder ännu en gång alla på sconesbak om Johan Åker, påminn mig bara om inlägget så kommer jag hem till er och bakar.

0 Kommentar(er):