lördag 29 november 2008

Enmilsten med pressreleaser?

Foto: EMI Music AB

Idag ramlade ett mail in och för en gång skull så var det inte så att jag fått någon fånig youtube kommentar, bra erbjudanden på topman eller info att man nu kan boka en viss cd-skiva från CDON.

Det var ett mail om musik och kommande releaser från EMI, och jag som är lite nördig av mig måste självklart berätta vidare om min information. Salem Al Fakir (Han som vann onödigt många grammisar i vintras) släpper nytt album och har sin nya singel "It's only you (part two)" ute på youtube. Låter helt okej, men tanke på att jag inte klarade av att höra hans album "This is who I am".

Lilly Allen kommer med nytt album, "It's not me, it's you" släpps den elfte februari. Men innan det kommer singeln "The fear". "Smile" som var en riktig panghit, men samtidigt väldigt barnslig och kanske äntligen kan man få en annan syn på myspacedrottningen.

Ska även försöka se om man som bloggare kan få tillgång till pressamaterial, det är inte säkert. Men det vore sannerligen roligt.

0 Kommentar(er):