tisdag 28 oktober 2008

Radiodrömmar (Och en eller annan idé)

En inblick i inspelnings-studion för förinspelande shower
Foto: Enmilsten

Emil har funderat lite grann. Skulle vara rolgit att göra något speciellt under julen på WisbyFM. En julspecial av "Pop-Påsen"? Jippi, alla jublar. Men jag vill göra något nytt, något spännande och något live.

Lite undercover inne på studion och ta reda på vilka som egentligen jobbar där, alternativt releaseparty för tidningen med samtliga skridbenter i studion, en riktig "christmas shake party night" med gäster och upptåg. Mina ideer är oändliga. Men för att genomföra det så behöver jag folk att prata med, roliga upptåg och ett tema i musikväg.

Jag vill göra något spontant och underhållande, någon som är på och hjälper mig? Jay söker förresten skridbenter till skoltidningen, hör av er på wisbyfms hemsida.

0 Kommentar(er):