onsdag 29 oktober 2008

Hon är bara urgrym!

Foto: Sindre Wimberger

Pink måste vara den mest vulgärt frispråkiga och skönt utflippade människa jag hört talas om. I sin senaste intervju här i sverige så berättade hon bland annat om hur hon skulle bli gravid efter en vecka i Sverige där bland annat hennes senaste musikvideo är inspelad.

Jag tar upp det här eftersom hon faktiskt släpper sitt album idag, kommer självklart inhandlas imorgon efter min frisörstid som ska innehålla både klipp och färgning. Hur det ska se ut är jag inte hundra procent säker på, utan blir en liten överraskning på fredag.

Tillbaka till Pink så kommer albumet recenseras som vanligt, jag är rätt inställd på vad jag ska skriva, men kan vara bra att dubbelchecka om det överrensstämmer med albumet först. Aftobnladet byter för övrigt dag när det gäller recensioner, numera hittas dem i tidningen på lördagar.

0 Kommentar(er):