onsdag 29 oktober 2008

Morgondagens förhoppningar

Man kan alltid drömma, just nu ser jag framför mig ett stort fluffigt, burrigt och färgat hår som ser jättefräscht ut. Dock vet jag att för att få det krävs minst 2 nya hårpodukter och en plattång, sen att man ska få den rätta längden och stylen på håret känns rätt lågt bort. 


Men man kan alltid drömma, rocks trappar ner på skivor och kanske inte har Pinks album "funhouse" inne imorgon, om det finns så köper jag det direkt tillsammans med några andra små roliga och intressanta skivor. Ska fortfarande recensera Markus och Jills plattor som jag än så länge inte har något speciellt posetivt tycke för.

Tillsist så kommer fritidsgården puma till skolan och har med sig bland annat guitarhero och lite pyssel. Har vi tur så finns det en godhjärtad lärare som ger oss fritt fram att ströva runt och leka en lektion.

0 Kommentar(er):