måndag 27 oktober 2008

Det är grönt!

Jag ligger bra till i skolan! Trots den där vanlgia känslan att allting har gått käpprätt åt fel håll så har man åter igen klarat ett utvecklingssamtal och höstbetygen är tydligen klara (iallafall om man frågar Åsa.


Med lite skiftande nivåer i de olika skol-ämnena så ligger jag rätt bra till. Svenskan går galant, precis som matematiken och förvånanvärts nog engelskan var uppe på MVG-nivå nästan hela matrisen. "Om du tränar upp konditionen kan du klara mycket mer i de flesta momenten" var kommentaren ifrån min idrottslärare Ingmar Berggren. Så jag är nöjd, dock kanske ett träningspass i simning någon eftermiddag vore på sin plats.

Foto: Enmilsten
Lyckades idag även byta batterier i en gammal radio som står på mitt rum (bilden ovan). Brukar använda den mycket i fotosammanhang numera, och tro det eller ej. Den fungerar fortfarande.

0 Kommentar(er):