lördag 25 oktober 2008

A bet is a bet (Happy Birthday!)

Foto: Thatae

Lite eftertankar om idol. Pappa slog vad om hundra kronor att Robin åkte ut, jag sade Sepideh och det blev inga pengar till någon av oss. Däremot hängde Sepdieh löst och jag ska ha massor av "cred" för det. 

Men Loulou åkte ut och jag är faktiskt bara smått besviken. Efter alla turer och Att Linda Pritchard åkte ut redan i kvalen så kan jag inte känna smärta eller medlidande när någon åker ut. Jag trampar bara dem på fingrarna och låter dem falla mot en säker död. Hesmkt, men sant.

Sen så insåg jag nu att Anna fortfarande ser gammal ut, kan inte förstå hur hon kan vara under tjugo. Johan kan ta och åka hem till Mjölby för att styla håret själv och Pelle Svanslös, Johnny Depp och Tim Burton har alla ringt till tv4 och undrat när de ska få tillbaka kostymen som Lars lånat. Tim Burton försökte även enligt rykten få med honom i sin uppföljare till "Sweeney Tood".

Och så har min födelsedag pågått i snart en halvtimme. Grattis på mig!   

0 Kommentar(er):