lördag 25 oktober 2008

Grattis Emil!

Sitter och pumpar "celebration" i högtalarna här hemma. En lugn födelsedag där jag inväntar grattis från telefonssamtal, sms, facebook och allt vad det nu heter. Det blir inte så mycket mer firande än att min mammas kusin Linda kommer förbi och äter, sen så tar jag mig förbi Wisby strand för att se på Sophie Zelmani i lugn och ro.


Foto: Enmilsten
Dagens presenter från familjen blev en kamera (Bilden ovan) och ett presentkort på "hår och sånt", så det blir en ny färg och frisyr någon gång nästa vecka. Skriv gärna en kommentar vad ni tycker jag ska ha för färg och frisyr.

Kom även på en sak jag glömde igår, de spelade Lykke Lis "Breaking it up punks jump up remix" en snabb vända under idol igår.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Haha, ha kvar frisyren men färga det grönt! Det hade vart coolt! :)