fredag 24 oktober 2008

Thank you(an) for the contributory!


Foto: Donna Grayson

Nu har jag fått nog av Johan, det här var inte okej, inte på långa raka mils oändliga vägar.
Jag kände hur trummhinnan sprack och allt bara svartnade, det fanns inget vackert i det där.
Eller jo, han hade iallafall sin stil och ungdomliga vilja att bli en idol.

Annars såg det helt okej ut, Robin, Robin, Kevin, Anna och Alice var helt fantastiska, gillade speciellt Robin E, Alice och Kevin. Dock så var det lite väl mycket kör på Kevins spår. Lars var häftig, men totalt ute när det gällde skönsång. (Men sparka av en stol kan han).

Loulou och Sepideh gjorde bra ifrån sig, men de var för duktiga och souliga för att kunna passa in i Abbas enkla melodier. De sitter förmodligen ut och Sepideh åker (Men jag har trott det flera veckor i rad nu, så jag kan återigen ha fel) Men Johan borde åka, för sitt eget och alla stackars halvdöva som sitter i studion och hemma i tevesoffan.

Pappa däremot smsade att Robin B åker (Men han har ingen koll, enligt mig).   

0 Kommentar(er):