måndag 8 september 2008

Nu ni!

Gokväll gotlänningar och andra i bloggosfären.
Har stulit en data från en liten tjej, så ska vara lite kortfattad.

Mat på en resturang där det tog kanske fem små minuter att få sin man.
Med mat menar jag pizza och bananasplit som är världens nyttigaste måltid.
Anna skipper vänder sig i graven någon stans i framtiden som ännu inte inträffat men troligan komer göra det, om itne komemr vi med osannolikshetsdriften ta oss till framtiden och få henne att vrida på dig. Om hon inte är död än så fixar vi det med. (Överdos av Liftarens guide till galaxen)

Och så har jag hört att Hedvig fyller år imorgon!
Skrivit en snabb och väldigt oseriös dikt ni kan läsa, visa eller på något sett ge henne.
Glöm bara inte att nämna att jag är Emil, och Emil är lite speciell ibland.

"Grattis fröken med sifferminnesblahafobi,
29 + 1,
vad kan det bli?

Äntligen 30 en orsak att festa,
vi räknar gladeligen ut konsekvensen,
kan det fresta?

Hoppas du inte tror detta är ett äkta sattyg,
trots att jag är emil,
vill jag inte ha sänkt betyg.

GRATTIS HEDVIG!"

/Emil

2 Kommentar(er):

Anonym sa...

Hej Emil! Älskar dig blogg! Läser typ hela tiden!

Cool dikt till Hedvig.
Är det din mentor?

Hälsningar Emilia (klass 74)

Anonym sa...

Det ska vara "Din blogg" inte "Dig blogg"
:) Bara så du vet