måndag 8 september 2008

You can't stop the beat.. (Alt. miljoner tonårstjejers plågoskrik)

Inte ett sketet moln så långt ögat kan nå. Det är fullkomligt omöjligt att undgå solen just nu. Börjar bli lite röd här och var, men det lägger sig efter ett tag.
Idag har det varit en vilodag utan varken lollo & bernie, sporter och pepp-pia med sin otroligt roliga vatten gympa (pappa sitter och garvar åt henne varje dag).
Besökt stranden, solat och ätit glass är väl vad som stått på schemat.

På hotellrummet låg en lapp med info om en mexicansk kväll innehållande buffé och en show vid namn "you can't stop the beat", som även är namnet på en av låtarna i filmen "hairspray".
Vilket innebar att jag var tvungen att se filmen, igen.

Läste även att Björne-gubben har skaffat tjej. Hur sant detta är har jag ingen aning om, men jag kan höra hur svenska tonårsstjejer skriker ut sin sorg. Mättes upp till en 4:a på ritcher-skalan.
Och med tanke på att hon är DJ-tjej så undrar jag hur länge han blir nykterist
(försök bara tänk i mina banor innan ni börjar käbbla som tanter).

0 Kommentar(er):