tisdag 9 september 2008

Det var ett fasligt databeroende...


Innan jag börjar tjafsa så måste jag bara skylla på värmen här i Grekland.
"dikten" jag skrev igår kändes väldigt flummig så här på efterhand.
Då jag har varit tvungen att vänta hela dagen med att få ur mig det.

Eftersom det finns ett antal svenskar, danskar, norskar och andra roliga tomtar på vårat hotell.
(Pepp-Pia som har vattengympan är på något sett alla. Hon pratar svenska, norska uttryck och en dansk brytning. Dessutom är hon något av en tomte.)
Och allt dethär folket (Inklusive Pepp-Pia) ska dela på 5 datorer.
Men nu efter ett par timmar så hittade jag ett internet-cafe på andra sidan gatan,
och det blev hen helt suverän lösning!

Dagen i korthet, solat, badat, ätit, letat datorer och faktiskt insett att David Schwimmer gör orginalrösten till Melman i filmen "madagaskar". Sen att jag insett att Brittany Snow och Ashley Tisdale ser otroligt lika ut kanske vi borde lämna utanför.
Ikväll äter jag mexicanskt och gör mig redo för sista heldagen på semestern.
På fredag är gården obligatoriskt för alla som inte vill vara utrfysta fram tills jag är Sverige-blek igen.

0 Kommentar(er):