lördag 27 september 2008

Jag är riktigt, riktigt trött!


Det känns som att allt posetivt jag tänker skriva får vänta, det verkar ju finnas så mycket i-landsproblem att ta tag i först. Idag så ska jag bråka om mitt internet.


Jag har möblerat om i mitt rum, och nu står skrivbordet på andra sidan rummet precis osm datorn. Allting är jättebra, förutom en liten detalj. Jag kan inte få iång mitti nternet ordentligt.
Tror jag den senaste timmen reparerat anslutningen,  rätat på min internetmottagare och försökt få igång den på alla möjliga sätt minst en miljon gånger. Det är fullkomlgit omöjligt.

Den som har lite vett om det här får gärna berätta om det bara är tillfälligt för att jag flyttat på datorn, och om jag bara kan få tillbaka min snabba uppkoppling om jag flyttar tillbaka datorn.

Idag har jag slappardag med lite so-skriveri och så äts det kyckling med mormor och morfar ikväll.

0 Kommentar(er):