lördag 2 februari 2008

Skriver vi historia?

Eller är det bara en dröm som vi vaknar ur precis vid det lyckliga slutet?
Hillary Clinton, USA's första kvinnliga president. Skulle det inte sitta fint?
En förebild för alla kvinnor som sitter fast bakom männens herravälde,
eller kommer idioterna och tar ifrån henne segern i sista sekund genom att smutskasta henne med porrskandaler?
Det är en del av världen medans jag sitter i en annan.
Idag ska lillebror ha 6 års kalas och jag ska rita ett antal skattkartor, länge leve kopiatorn säger jag bara.
Har jag tur så kanske jag får ut min blogg på något sätt så att alla kan läsa om mina funderningar och händelser i mitt liv.
Men det hänger väl antagligen på att,
om det nu är någon som läser den här bloggen att tipsa och sprida länken..
Jag har ingen aning, jag yrar bara ;)

/Eder Emil

0 Kommentar(er):