lördag 2 februari 2008

Hur får man bloggläsare egentligen?

2 timmars helvete med 9 ungar som ska ha lekar, skattjakt och tårta, Kan det bli värre?
Jo det kan det, kom på tanken att jag måste få bloggläsare till min blogg, och har nu åstakommit en lista med saker jag kan göra för att få publicitet.

*Skicka runt en länk till alla mailadresser jag känner till och spamma sönder alla forum och klotterplank jag ser.
*Dejta Paris Hilton och skriva om det i min blogg
*Springa naken genom sverige med en skylt rutn halsen där min bloggadress står.
*Ljuga om min ålder och vara med i melodifestivalen med min popdänga "Gå in på http://enmilsten.blogg.se"
*Hacka mig in på pentagon och hota med att kortsluta deras system om de inte gör min blogg superkänd.

Vilken gillar ni mest?

Jag tror jag kör på Paris grejen ;)

/E

1 Kommentar(er):

vanja sa...

hahha, bästa tipsen xD
Har du bloglovin?
Isf, ska vi följa varann? :D