lördag 2 februari 2008

Kriterier för den omöjlige

Att skriva blogg är inte det enklaste.

Läste nyss en lista på hur en riktig bloggare gör:

*Skriver minst 6 inlägg per dag
*Skriver om dagsaktuella ämnen som är allmänt kända
*Riktar sig till en stor målgrupp och använder korrekt men lättförstålig svenska
*Rekommenderar böcker, skivor, andra bloggar m.m
*Svarar på kommentarer i nästa inlägg

Och nu är min fråga...

Finns det riktiga bloggare? för jag börjar tro att alla är på låtsas.

Jag säger det, jag skriver om mitt ointressanta liv, mellan 1-3 gånger per dag, puttar in namnet på något jag vill rekommendera men säger inte att jag gör det.
Använder inkorrekt svenska som ingen förstår och ip spårar den anonyma ****** som skriver att jag borde gå en svenska kurs.

Kortsagt så är jag en normal tonåring som vill spendera lite mer tid vid datorn.

facebook here i come!

/E

0 Kommentar(er):