söndag 1 november 2009

Se det ifrån den ljusa(re) sidan

Jag har glömt berätta hur det gick inne i stan på innebandyn idag! Man skulle kunna tro att det gick så dåligt så jag inte vill tala om det, men fy fan vilket tryck det var för en gång skull. När Visby IBK hade vänt matchen från att först jämna ut till fyra - fyra innan de tog över och bara vann men nio - sex. Jag kunde i stort sett bara spela som fan och få alla att klappa, det var helt otroligt roligt att folk för en gång skull fattade att det fanns musik att klappa till! Det är lite tråkigt att man vet att inte lär bli så här varje vecka, men har man tur så kanske det sker något liknande innan man är klar med säsongen.

Och så blev jag lite rikare idag, massor av lön trillade in ifrån innebandyspelningarna, nu väntar jag bara på typ samma summa ifrån hockeyn och så blir det garderobspengar om tjugofem dagar. Just nu så är jag fortfarande lite småsur på mina dator, eller jag var fly förbannad nyss. Men genom att bara glömma bort det och skriva om dagens glada aktiviteter så lyckades jag nästan glömma bort det. Jag har en gammal Youtube-klassiker ifrån bloggarkivet som jag lägger upp i samband med min nyfunna insikt.

0 Kommentar(er):