måndag 9 november 2009

Köteori

Foto: Enmilsten

Att mina högtalare inte gillar min dator visste jag redan, men nu så kan jag inte lyssna på musik och har inte kunnat göra det på tjugo minuter. Med andra ord så får mina nya sladdanordning där man kan lätt kan koppla in en iPod (I detta fall någon annans) eller en annan dator äntligen börja användas. Jag kanske inte kan lyssna på min nya skiva med El Perro Del Mar, eller Kristian Anttilas "Lilla napoleon", skit beskriver alltså läget ganska bra. Men, jag har en solglimt i mitt liv!

Yesbox, ovan så ser ni förutom skivor och en iPod mina biljetter till Kent den tjugofemte februari nästa år. Jag är glad och lite mer exalterad än sist då jag ska få gå med a-fansen (Som jag gillar att kalla dem när de inte hör), det handlar om att köa i evigheter med folk jag inte träffat på riktigt. Det får mig att bli lite skakig då man aldrig vet om man lyckas komma överens med folket, jag vet ju dock att de tycker lite som jag och delar samma intressen så det borde gå bra. Om inte, så är det bara för en kväll.

1 Kommentar(er):

Linni sa...

Jag ska också se dem!! :D:D:D:D fast den 26:e ;)