torsdag 5 november 2009

Det som släppts, avslöjats och krupit fram

Torsdagar är på något sätt veckans bästa dag ibland, det brukar bjuda på mycket och man har tid med allt. Idag har jag till exempel fikat med typ åtta olika personer varav två som jag känt någorlunda, vilket var en stor framgång då jag i alla fall fick det jag ville få sagt i seriös väg och sedan inkluderade mig själv i diskussionerna som var väldigt interna ibland. Jag tror också bestämt att alla var medlem i SSU av någon anledning, men jag kan ha fel. Precis som jag imorse hade mina aningar om att en jag känner hade en släkting på Rix FM. Jag trodde verkligen den inte kunde vara sant, men faktiskt så var det hennes pappa som var nyhetsuppläsare där på riktigt. Snopen? minst sagt.

Annat kul med idag är att jag fått både rockmusik ifrån Warner, ett första utkast av intervjun och beskedet att mina beställda skivor idag har lämnat lagret och borde vara här på ön imorgon. Då ska jag i stort lyssna på Kent, Name The Pet och Montt Mardié så gott jag kan innan det är dags att jobba. Apropå jobb så jobbar jag torsdag till söndag med så väl skivor som garderob nästa vecka, jag vill kalla det för ett rent ekonomiskt veckoslut.

0 Kommentar(er):