lördag 26 september 2009

Trött frågetecken

"Backspacer" har varit toppnyheten en hel fredagkväll, men så här runt fem på en lördag morgon så är man bara helt ute ur spelet. Då Amanda och jag inte hade något att göra så cyklade vi ut till Vibble efter hockeymatchen och gick på gården, sen helt random så såg vi "Alvin och gänget" innan vi somnade till och vaknade när det var slut. Sen somnade vi igen, och vaknade lite innan vi somnade igen, och så höll vi på fram tills nyligen då jag bestämde mig för att gå in och hon att cykla hem. Jag har nu konstaterat att det var så otroligt onödigt och meningslöst att man inte ens kan skrata åt det, men vi gjorde iallafall något. Eller man kanske ska säga att vi sysselsatte oss med inget.

Choklad smakar väldigt gott så här dags, och det är tyst så in i helvete. Allting hörs, även mina klumpiga steg på terassgolvet. Men nu ska jag sova, och låta datorn vila. Den har nämligen stått och flämtat sen i eftermiddags, ingen här tänker precis på att vårda sin elektronik nej. Men sov gott, ha det gott och så ses vi när lördagen slått rot. Jag har den där jävla "Funkytown" på hjärnan, jävla "chipsmunkar".

0 Kommentar(er):