fredag 21 augusti 2009

Monday, tuesday... ...friday

Sov när du är trött, ett tips som kan förändra väldigt mycket. Min morgon där allting får ta sin tid kortas ner en timme då jag somnade och glömde ställa väckarklockan, nu sitter jag och försöker med nöd och näppe hinna med rutinerna. Mina plantor i Farmville är helt ruttna, vilket slutade med att jag gav upp det och satte mitt liv i lite mer frihet. Jag somnade klockan nio igår, för hade jag gått upp när jag började småslummra så hade jag aldrig somnat igår. Men jag är faktiskt lite utvilad nu, redo för en slappardag följt av bilfärd till Göteborg. Kameran är självklart packad för att få se den svenska indiescenens huvudstad.

Annars så ligger Hassle på schemat idag, självbetitlat och guldigt med överraskande låtskrivare. Jag berättar mer senare i eftermiddag, för just nu är den tid jag har till att blgoga den här morgonen slut. Tänderna ska borstas, håret fixas och kläderna hittas medan jag skrattar åt enformigheten i Molotov Jives otroligt sköna sångare.

0 Kommentar(er):