måndag 17 augusti 2009

Glassigt?

Foto: Enmilsten

Anton och jag har länge velat blanda ihop egna glasssorter, eller länge kanske är att ta i men ett tag iallafall. Så idag hade vi bestämt att det skulle bli av och åkte då iväg till lite olika affärer för att hitta godis och glass osm ksulle mixas samt lite läsk att dricka. Och visst blev det mixat, kakor, choklad, sås, plopp, marsmallows och även annat skumt i varsin skål tillsammans med vaniljglass. Självklart så blev det gott, men det var så maffigt att vi fick en massa över. Detta betyder att vi i nästa vecka får ta med allting och fika i kafeterian, jag tycker själv det låter som en riktigt bra idé.

Vi satte oss även ute i friggeboden och lyssnade på musik, pratade om mycket och var tysta om mer. Det blev lite Radiohead också faktiskt, och nu när jag slog mig ner vid datorn så möttes jag av att de gratis låter en ladda ner låten "These are my twisted words", jag gillar då självklart detta skarpt och sprider nu den här länken där man bjuder på den. Tack Radiohead, musikintresserade över gör honör. Idag är också första dagen som P3 kör sitt nya "ljud", den gamla "Tjicka-tjhe-wow-wow" är nu pensionerad efter sexton års trogen tjänst, jag ska in och lyssna fortast möjligt.

0 Kommentar(er):