måndag 17 augusti 2009

Dagens rockrelease och radiofåneri

Foto: Interscope

Nu har jag planerat upp allting, dagens stora rensning utav två timmars råmaterial ifrån Östersund ska på just två timmar bli typ fem delar som ska gå nu i höst. Jag ska i Photoshop göra en bild som jag slänger in i tidningen, även försöka marknadsföra lite och sen använda grymma effekter för att skapa just den här känslan att det är ashypat. Resultatet kommer alla att få chansen till att höra någon gång i början av september. Sen så ska jag även göra glass med Anton idag, bilder på det och även en närmare förkaring kommer.

Sen så har jag också något nytt för alla alternativa hårdrockare där ute, Wolfmother släpper nämligen nytt. "New moon rising" heter singeln ifrån den kommande plattan "Cosmic egg", som ni ser på bilden ovan så är det en ganska tydlig titel på ett eller annat sätt. Skivan släpps den trettonde oktober och om det låter som nedan så rekommenderar jag starkt att den åtminstonde lånas för importering i iTunes-bibliotek.

0 Kommentar(er):