fredag 28 augusti 2009

Fåfånga och bas

Foto: Enmilsten

Då var skjortan framplockad och jeansen uppdragna, idag har vi skolfoto. Precis som alltid så brukar jag ha en dålig dag eftersom jag antigen inte får till håret, inser vilken ful frisyr jag hade då typ en månad efter eller helt enkelt glömmer bort och tar på mig fulkläder och har fulfrisyr frivilligt. Idag skämtar vi till det och kör det lockiga nyduschade och torkade håret tillsammans med en gul shorta och randiga lite oldschoool-aktiga jeans, det känns lite uppklätt faktiskt. Men jag gillar det, jag gillar det verkligen. Hittade även min randiga mössa som typ alltid försvinner, jag förstår inte riktigt vad jag har gjort den.

Sen så fortsätter min fåfänga att sprida sig då jag även ska klippa mig idag, en ny lila flaska ska köpas in som fungerar lite bättre på mitt då nyklippta hår. Jag ska köpa nya in ear-hörlurar med oändligt många pluppar till, dock blir det inte som Antons överdesignade med volym, stopp och mikrofon på själva sladden ner till iPoden. Tror de kostade runt åttahundra om jag inte minns helt fel. Men det ska bli skönt att få stänga in sig i ett par lite mer bas-baserade ljudkällor, Hi-Fi Klubben tjatar ju jämt om att "Bad sound kills good music".

0 Kommentar(er):