torsdag 23 juli 2009

Positiv nonchalans

Nu så ska jag sova, skiter fullständigt i att det finns typ tio roliga tester på Facebook som jag vill göra. Jag skiter också i att jag luktar som något katten släpat in och att min mailbox har drygt hundra mail och lite till, jag fick nästan hem min cykel då jag tog Kneippbyn-bussen med den efter att ha glömt mina nycklar hemma. Så nu står den på en gård ett par hundra meter ifrån vårat hus och jag tar med mig den ner till hamnen imorgon igen, den gnisslar dock väldigt misstänkt. Hur som haver så räcker det nu, ska bara slita tre dagar till innan jag är ledig två dagar för att jobba en och sedan vara ledig igen och slutligen åka på festival! (Inte det minsta krångligt nej).

Jag vill dock bara tillägga en sista sak, mitt sommarjobb är guld värt. Man jobbar med och städar upp för trevliga personer (med undantag för fylleskallarna på golvet), det är helt okej i ekonomisk väg och jag slipper vara uppe allt för tidigt. Dessutom så är det en upplevelse utan dess like att vara där vecka tjugonio, så tack för jobbet (Du vet vem du är). Goodnight, tudelu!

0 Kommentar(er):