onsdag 3 juni 2009

Suck... (Pappor ni vet)

Foto: Enmilsten

Har hittat bilder ifrån en gammalt läger som jag var på 2007. Det är faktiskt roligt att ibland hitta gamla saker som påminner en om saker man gjort, har nu lagt på minnet vart bilderna finns så jag kan komma tillbaka och kolla på dem när jag känner för det. Men mitt i allt tittande så avbröts jag av min skivaktuella granne Annen Jacobsson, hon hade nu nyligen haft ett fotosession för att kunna få lite bilder till sitt skivomslag och annat bra. 

Ungefär samtidigt så anlände också en underbart fin tröja som pappa tycker att jag ska ha imorgon på vagnen. Utöver den så fick jag också jackan "Fjortis" som förutom just det ordet har meningen "Men det är okej" längst ner i hörnet. Bilder på den där tröjan som jag tror jag nämnde innan jackan hittar ni här ovan. Har samtidigt insett att jag kan sova ut imorgon då jag inte ska till skolan, sug på den ni!

0 Kommentar(er):