onsdag 3 juni 2009

Kvällens upplägg i musikform

Okej onsdagkväll, ge mig allt du har. Har laddat upp med Nick Cave och skriver lite med Clara om Lykke Li MSN. SMHI säger också att det ska bli soligt imorgon, igår sa de att det skulle regna så jag vågar inte riktigt lita på metrologerna till hundra procent. Men om man ser det så här, varför ska det regna på studenten för? Det har aldrig gjort det, typ, Vi får helt enkelt vänta och se, allting löser sig i slutändan.


Men innan jag kan slå mig till ro och bara mysa så ska en back med skivor plockas ihop, det ska möjligen duschas och sen så ska jag recensera Patrick Wolfs senaste. Kan bli en intressant sak att lyssna igenom en gång till. Sen så har även Kings of Leon som jag lyssnar sönder lite just nu släppt en video till låten "Notion" Kolla in den nedan och ha en trevlig kväll så länge.

1 Kommentar(er):

Metalnallen sa...

Riktigt skön låt!

Jag recenserade precis deras album, kanske intresserar dig? :)