torsdag 11 juni 2009

Planeringen där ingen vet någonting

Stereogum bjuder på en remix gjord av brittkillarna i Hot Chip. Orginalet är gjort utav Gang Gang Dance och finns att hämta här. Robust och väldigt vrickad så om ni klickat på länken och läst det här så kan ni lika gärna stänga ner den om ni känner att de adjektiven inte var särskillt positiva. Mitt i den här adjektivsfyllda och länk-klickande hysterin så frågar folk vad som händer efter avslutningen imorgon. Allt jag vet är att Anton tänker äta vårrullar till lunch, sen vad osm händer efter det är bara ett stort moln av blurriga saker.


Kvällen som nu påbörjats är fylld av ingenting, jag har fyra nya skivor men ingen cd-spelare så det är inte så enkelt att lyssna på andra ställen än här i mitt rum. Funderar på att cykla någonstans och sedan tillbaka hem, men det blåser tydligen något så in i norden att man bara inte har lust. Jag sitter iallafall här och lyssnar på funkig musik alá fyrtiosex minuters speltid (nu pratar vi om en låt). Sound of Arrows är bra, kolla in videon nedan.

0 Kommentar(er):