söndag 14 juni 2009

Pirattugget och filmfrossa

Jag är extremt trött just nu, fast inte så där att jag vill sova utan bara ta det lungt och inte göra någonting. problemet med att inte göra någonting är att det är tråkigt så istället så ska jag se filmen "Valkyria" tillsammans med pappa. Han är lite rolig som köper filmer och snacks när han känner för det och tror att alla ska se på film, men jag är sugen på att se den så jag får väl offra mig.


Appropå film så såg jag nyss "Pirates of the caribbean - vid världens ände" och kom på att jag vill ha låten "Yo ho (A pirates life for me)". Problemet här är att jag vill ha en version med tryck och känslor, allt som bjuds på diverse sidor och iTunes är med muppar, töntar och diverse gitarrfjollor. Om någon vet vart jag kan hitta en riktig version så säg till. Den nedan skulle vara trevlig att ha (men som vanligt på ett rätt och lagligt sätt).

0 Kommentar(er):