måndag 15 juni 2009

Charmad och solskensberoende

Så ska somamren se ut! Foto: Enmilsten

Jag är extremt lättcharmad, iallafall i musikväg då det mesta faller mig i smaken. Jag brukar liksom sitta och smyggilla sånna där låtar som man egentligen inte får lyssna på, men vem kan egentligen inte stå emot Aquas gamla "Barbie girl" eller dagens somamrplågor? Har nyss tagig hem bland annat Pink, The Veronicas och The Attic ifrån iTunes. Dem sistnämnda är faktiskt ett par riktiga höjdare, de har gjort både signaturen till Melodifestivalen och det gamla programmet Fortet. Sök bara på "The festival theme" eller "Just can't help it" så hittar ni dem.

Hostar mig genom natten då jag snart fakiskt ska ta och sova, då det ryktas om solsken så ska jag via halsen och försöka ta mig ut med nya kläder och solglasögon. Benjamin som även lånat ut en cykel till mig och lagat min ska självklart få någon sorts snäll gest för att han varit snäll, jag är som sagt lättcharmad på alla sätt och vis. Appropå att bli charmad, "She's such a charmer, oh no". Lyssna in en väldigt speciell låt med Kings Of Leon här.

0 Kommentar(er):