söndag 14 juni 2009

Oh here they come! (Picturing working for once)


Foto: Enmilsten

Ibland är jag glad över att jag har två kameror, eller ja att det finns två kameror tillgängliga (den stora systemkameran är egentligen pappas). Har nu lyckats ta kort på allt jag köpt, så det är inga fina bilder ifrån storstaden men ändå bilder på vad jag köpt för fint. Om någon undrar varför jag inte kan lägga in bilder ifrån kameran så tror jag att det kan bero på sladden som fått sig en törn på ett eller annat sätt. Ska kolla vad man kan göra åt saken, förhoppningsvis så kan man faktiskt köpa en ny sladd bara sådär.


Hela min dag har bestått av sängen och ZTV, då de visat musik fram tll halv tre och sedan en film med Olsen-tvillingarna så kan jag inte klaga att de tar lite tid åt sina japanska serier. Men det har en rätt tam tablå ett par timmar frammåt, men om två timmar visar TV1000 filmen "Penelope" så då ska jag mysa mig ner och ta det lungt ännu en stund. Musik får jag dock klara mig utan idag då jag har varken lust, ork eller öron för att sätta mig ner och bara lyssna. Jag kanske kan lyssna igenom Dirty Projectors men det är ytterst tveksamt. Anyway, här kommer mina nya kläder.

0 Kommentar(er):