torsdag 4 juni 2009

Nu kör vi (Dagens sista inlägg)

Foto: Enmilsten

Ser ni omslaget ovan? Det är Elinas demo till Tiljans Talanger som vi spelat in idag. Extremt rolig måste jag säga då det blev lite flumm utblandat med seriösa grejor. Det var då en cover av Mandy Moore och låten "Only hope" som Elina sjöng på soarén. Jag vet inte hur demoreglerna för Tiljans Talanger ser ut så jag vågar inte posta låten riktigt ännu. Men inom sin tid så kanske.

Nu, ett snabbt besök på en snabbmatskedja följt av snabbt cykeltempo till hamnen för att hitta minstudentvagn. Kolla läget och få mina skivor sen så kör vi. Jag har redan bestämt kvällens höjdpunkt då den faktiskt redan är given. Attack med "Ooa hela natten". Ska försöka uppdatera via Twitter resten av dagen, får se hur det går.

0 Kommentar(er):