söndag 28 juni 2009

Det handlar om hallonglass

Foto: Enmilsten

Då var den här dagen avklarad, jag ser ut och känner mig i alla högsta grad som en förpackning hallon- och colaglassar som fått stå i solen på tok för länge. Men osm jag skrev på Facebook precis, "Röd är väl en ganska fin färg?". Iallafall så svider det knappt och trots att jag och Jesper somnade i den skinande solen så klarade vi oss rätt bra med massor av färg. Vi lyssnade också på musik, har en liten fundering med tillhörande spellista som vi ska ta senare.

Just nu måste jag kolla hur det går för pappa som lagar cykeln jag alltid tar mig runt med nu under sommaren. En dusch skulle faktiskt också sitta fint och självklart så ska jag försöka köpa mig något gott att mumsa i mig medan jag låter hallonglassen rinna av. Såg ett par människor på stranden idag som var helt jämnbruna, vanliga svenskar som på något sätt lyckas. Självklart vältränade och överdrivet fixerade vid mode och utseende var dessa människor också, men ändå så undrar man hur det går till.

0 Kommentar(er):