torsdag 25 juni 2009

Before följt av after som kommer efter den som är före, alltså before the after


Before and after Foto: Enmilsten

Det har inte varit mycket till eftermiddag idag. Jag hann typ vakna, sola, platta håret och ta lite kort. Men jag har då kommit på att håret blir mycket mer lätthanterligt och rakt om man plattar det på morgonen. har också någon rosa flaska som tydligen tillhör mig, den innehåller sånt där moussé (fick jag det rättstavat nu?) och ska hjälpa till att styla håret på något bra sett. Jag teastade och det blev faktiskt lite mer strukturerat än vad det brukar vara. Ovan har ni två små ego-bilder som visar hur det brukar ser ut och hur det ser ut nu. Och jag lägger upp bilder på mig själv alldeles för sällan, så tyckte att ni kunde få det någon gång faktiskt.

Sen så har vi dagens stora upptäckt, fast jag upptäckte egentligen det här för kanske två månader men då jag letade efter albumet "Sinkadus" på Spotify och insåg att det inte fanns så glömde jag bort allting igen. Artisten heter iallafall Krisofer Åström och han spelar på Peace & Love nu i dagarna, en ypperligt bra rocksångare i mina öron. Har ni absoluti nget för er eller bara vill lägga undan det ni gör för att lyssna på finsn hans senaste album här. Sen så finns det elva andra album och EP:s men de är inte lika lätta att ha tag i bara sådär.

0 Kommentar(er):