söndag 24 maj 2009

"Your so twothousen and eight"

"Boom boom pow, gotta get get boom boom pow". Jag tycker det är extremt kul med amerikansk hip-hop, rap och r'n'b då den är så sjukt creddig och på gränsen till extremt övergjord. Det är så mycket effekter och saker som ska få plats att man funderar på hur folk orkar med det här. Sitter och förbereder mig för min studentvagn som jag ska spela på och självklart niornas bal, min senaste upptäckt som kan bli en riktig röjare är Black Eyed Peas med deras dänga "Boom boom pow" som bara är så där amerikansk.


Om vi säger så här, Fergies rim är något av det snyggaste jag hört inom genrén och catchigare rappare än Will.A.Am och Taboo får man leta efter i den komersiella världen. Jag måste nu bara få tag på låten så den kan få följa med ut på sommarens dj-gig.


0 Kommentar(er):