söndag 24 maj 2009

Ett äkta "super-AAW" moment!


Foto: Enmilsten

Nu är det försent, det finns ingen möjlighet att vända tillbaka till det som varit. Hela min eftermiddag har gått att vara på landet där vi först och främst har sett på hund. Och det kommer nu i juli bli en liten dansk-svensk gårdshund som ska få tassa runt och skälla lite pipigt i vårt hus. Nämnet är också redan klart, det har styrts upp av mamma med en järnhand då hon och lillebrorsan kommit fram till Lilo. Jag ville själv ha Elliot eller Luleå men så blev det då inte. Bilder på valpen med sina syskon och mamma hittar ni nedan.

Sen så har jag också fikat med lite släkt ute i Halla, min mammas kusin Linda och hennes mamma Kickan. Det var en del snack om Lindas kommande barn det vill säga min kommande a-kusin och det blev apport med hennes hundar Bozu och Arroz. Jag kom även på att jag har släkt som äger mark på furillen, en av de mest eftertraktade sommarhusplatserna just nu. Det var länge sen jag var där nu, men jag skulle gärna vilja bo i deras fina timmerhus.


0 Kommentar(er):