fredag 15 maj 2009

Snart helg, snart helg!

Huvudvärk är verkligen mysigt, kan just nu varken lyfta eller flytta på huvudet hastigt utan att det ska värka och vara allmänt jobbigt. Men jag är stark, eftersom jag aldrig verkligen blir sjuk på riktigt och ligger i sängen i någon vecka så fortsätter jag gå upprätt och klaga så alla hör. Jag har ju trots allt århundradets skiva att lyssna på när jag kommer hem i eftermiddag. Och då ska jag även se den nya rullen "Änglar och demoner" tillsammans med Jacob och Anton om det nu blirså som var tänkt.


Min recension med Avner ligger lite fördröjd här och väntar, tror dock att min eftermiddag räcker till för att få den skriven. Samtidigt så börjar mitt efterarbete med alla soarébilder som jag lovat att lägga upp. Och så ska jag maila min mattelärare bilden nedan då den är den enda på hans egna rygg efter han tog tatueringen.

Foto: Enmilsten

0 Kommentar(er):