fredag 15 maj 2009

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Nu har jag tre nya skivor, förutom de som är gjorda av Her Space Holiday och Of Montreal så kom även Green Days nya idag. Så jag tog kort på bilderna och sen skulle jag ladda in bilderna. Kameran dog och min dag är nu helt förstörd då jag inte kan lägga in soaré-bilderna och sedan gå ut i friggeboden för att lyssna på mina nya skivor. Jag skulle kunna dröja med det men jag ska på den där filmen "Änglar och demoner" klockan sex så det finns inte någon tid där heller. Tacka fan vet jag helger då man inte behöver göra ett skit.


Men nu sitter jag här med fler bollar i luften än vad jag borde ha, lågt blodsocker för att jag inte äter frukost och skivor som bara vill bli lyssnade på. Kryddar vi lite extra så ska nummerhjulet på gården göras klart innan onsdag, Avner ska recenseras precis som Green Day och programmet Pro Logic ska in i min Mac-dator. Nu gör jag bara en stor grej av det här, men jag känner att det här suger. Pausmusik i min hjärna, The Turtles.

0 Kommentar(er):