fredag 1 maj 2009

Skavsår i öronen

Det är sällan jag raderar något ifrån mitt musikbibliotek, men idag hände det. Jag fick lyssna på den värsta skit jag hört på riktigt, riktigt länge. En kille som kallar sig Kenny Starkraft har gjort en skiva med en synth inställd på ett ljud. Och det där ljudet är självklart det klassiska Super Mario-soundet som han även valt att ha med på sin skiva. Det är så gräsligt, så sjukt jävla dåligt att man bara vill köpa skivan för att köra över den med en bil och våldsamt atatckera den med en slägga. Jag kanske inte är världsbäst på att göra musik själv, men jag slår faktiskt med all säkerhet det här.


Jag kan ge er länken så ni får provlyssna, men då måste ni lova att ni tvättar öronen med tvål sen. Skräpet hittar ni iallafall här. Nu ska jag lyssna in något helt annat, Clara lät mig nämligen låna Patrick Wolf så jag kan importera den till min iPod och digga.

0 Kommentar(er):