tisdag 19 maj 2009

Jakten på den försvunna festivalkompisen, kostymen och likheten

Ännu en gång sitter jag här, det är som ett jobb att sitta framför datorn som jag gör. Frågan är bara varför jag inte gör detta på en redaktion och får betalt för det. Samma gamla fråga med samma gamla svar, jag går fortfarande i skolan på en helt isolerad ö utan möjligheter för tillfället. Man tappar verkligen suget då, men vad gör det när man har Youtube och Spotify?


Jag sitter med Johan Palms nya skiva och lyssnar in den digitalt. "My Antidote" ska få ett eget inlägg med betyg och allt ikväll när jag hunnit smälta det jag nyss hört. Jag tänker inte berätta om det är positivt eller negativt, men en hint kan väl vara att han inte låter ett dugg som Suede. Fortsätter även min kostymjakt, det är drygt tolv timmar tills jag ska upp och gå till skolan och man kanske bör vara förbered. Och förresten, är någon sugen på att åka på festival? Jag behöver bara någon som hänger med så är det klart för min del.

0 Kommentar(er):