onsdag 13 maj 2009

Ingen kommentar

Hur var den där Eurovisionen igår då? Malena Ernman gick vidare och det var vär rätt hyfsat trots kasst ljud och ljus. Oändligt med LED-lampor hade de samlat ihop iallafall. Ska man vara nördig så var det nästan humoristiskt att alla effekter inte fick plats i teveskärmen när man kollade. Familjen satt där lite till och från med en kopp chat latte och pappa satt med sina vanliga kommentarer, typ "Snyggt", "Det är för mycket" och "Bra låt". Men vi var alla överrens om att det var världens dåligaste programledare. Lite mer proffesionalism om jag får styra upp det hela.


Jag tyckte faktiskt lite om de där tvillingarna ifrån Armenien med sin lite spaceade show. Kan på ett eller annat sätt jämnföras med en sorts drogkick, det bara flöt fram på något märkligt vis. Finland hade coolast bandnamn, Sverige var Sverige och det var segt som vanligt. Just nu funderar jag på om jag ska fortsätta se det här, för jag vill verkligen inte det egentligen. Eller?

0 Kommentar(er):