tisdag 12 maj 2009

Hur man gör en nördig blogg nördigare

Men hallå, vart är alla pressreleaser? Sitter här med tröttheten och på något sätt försöker ta mig här ifrån. Det går inte och jag kommer troligen bli fast här hela kvällen. Men sitter och funderar igenom vad jag egentligen ska lyssna på nu när jag fått en inblick Flunk, det norska folktronicabandet som jag ska recensera ikväll. Jag är inte tilräckligt mottaglig för Nick Cave och jag saknar all form av humör för något känsloladdat, både glädje och sorg.


Håller även på att utveckla min skrivlayout, det vill säga hur det ska se ut när jag skriver. Min första ändring är att numera skriva bandnamn och annat kul som inte ska stå med citationstecken i kursiv och fet stil. Helt onödigt ja, men det fångar lite mer uppmärksamhet. Sen så kan även nyckelord och annat som ska läggas märkes till i inlägget bli skrivet med fet stil. Svenska nörd? Det kan du ge dig på!

0 Kommentar(er):