söndag 31 maj 2009

Emil "Sönderbränd" Sten

Foto: Enmilsten

Sitter och lyssnar på Paris Hilton, jag ljuger verkligen inte nu, världsapromise. Hennes platta är lika mycket kult som Torgny Melins "Dansbander" eller Dolly Partons stil. Ett band som kallar sig Future Idiots har gjort en cover på hennes sommaplåga "Stars are blind" och kan bara inte sluta lyssna. Men, glöm att jag gör det för det en sån där parantes i livet när man garvar åt allt och har lika mycket vett som Carolina Gynning. Undrar faktiskt varför jag inte har Paris platta, det är ju som sagt kult.

Är helt bränd i ansiktet, mitt hår har också redan blivit mer sommarblont. Det är tecken på att jag nu ska ta och tillbringa resten av kvällen i en unken friggebod. För imorgon ska vi ha en redovisning på engelskan där det är tänkt att osynliga modeller ska gå runt med osynlighetsmantlar ifrån Harry Potter-böckerna och  vi ska bara titta ut i luften och låtsas att någon går tills Viktor ska ha en defekt mantel på sig. Det roliga är att vi vill ha en bakgrundslåt där vi själva spelat in en version av "I'm too sexy" med Right Said Fred.

0 Kommentar(er):