söndag 24 maj 2009

Allmänna festivalproblem alá Estocolmo

Foto: Enmilsten

Sitter och diskuterar festivaler med Märtha, en av Claras stockholmsbrudar som man träffat på då man gått runt med henne i storstaden. Jag har nu kommit fram till att jag verkligen vill till Peace & Love i Borlänge. Jag träffade faktiskt några ifrån Borlänge som gav mig numrmet till turistbyrån som kunde fixa ett centralt vandrarhem för mig och den som nu vill, vågar och kan åka med mig dit. Och där har vi problemet, för absolut ingen kan åka med mig verkar det som. Så om någon som läser detta har ettusentvåhundra på fickan och känner att de vill bo på vandrarhem och skaffa svåra hörselskador under fem dagar så hör av er snarast. Jag åker med en jobbig jävel om det är så att jag måste.

Låter just nu kvällen deppa bort med Placebo, Röyksopp och Little Boots. Imorgon är det återigen måndag och skolveckan börjar med sovmorgon och tre lektioner. Jag ska ha med mig en bild på min mattelärare Oskars tatuering och komma ihåg att ta ut en kopia på min muntliga spanska som kommer gå helt åt helvete rent ut sagt. Anton ska få tillbaka sin Genesis-skiva och ännu en ifrån mig som han ska lyssna på. Men nu är det Carolina Gynning på femman, får inte missas!

1 Kommentar(er):

Matilda sa...

Får du tag på centralt vandrarhem så är det bara att hugga!
Jag fick ge upp och boka stuga en mil från Borlänge istället. Lite trist. Men bättre än tält ;)